Affediyorum onları, çünkü bu benim için bir hafifleme ve özgürleşme süreci..

Annemin ve kardeşlerin iki yüzlülüğüne olan hayal kırıklığım artık dayanılmaz bir noktada. İçimdeki öfke ve hüzün birikti, artık sınırlarımı zorluyor. İçimde bir fırtına var, adaletsizliğe ve sahteliğe karşı isyan ediyorum. Allah'ım, bu ikiyüzlülerin saltanatını yık, bellerini kır, onları rezil rüsva et, onları hak ettikleri cezaya çarptır. Ya onları doğru yola yönlendir, ya da hallerini değiştir. İçimdeki bu acı ve öfkeyle, Allah'ın doğruyu göstermesini ve huzuru geri getirmesini diliyorum. Amin.


----


 Kardeşlerim ve annem, yaşadığım ruhsal ve fiziksel zorbalıklarla yüzleştiğim zamanlarda yanımda olmadılar. Bu deneyimler, derin yaralar açtı ve uzun süre iyileşmemi engelledi. Ancak şimdi, içimdeki kin ve öfkeyi serbest bırakma zamanı geldi. Affediyorum onları, çünkü bu benim için bir hafifleme ve özgürleşme süreci. Ancak, affetmek, geçmişin acılarını unutmak anlamına gelmez. Hala bu yaraları taşıyorum ve bir araya gelmek istemiyorum çünkü o zorbalıkların izleri hala içimde derin. Kendi yolculuğuma devam etmek, kendi huzurumu bulmak istiyorum ve bunu yaparken kendi içimdeki barışı korumak benim için önemli.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hakkın Yolunda Birlik

Andım

Gazze için üzerine düşen görevler