Hiçbir İnsana Bel Bağlamamak

 Ben, hiçbir insana bel bağlamam; benim için tek gerçek destek, Allah’ın yardımında saklıdır. O’nun lütfu, bana her zaman yeterli olur. Bu dünya, insanın yalnızca maddi güçlere güvenerek yürütmeye çalıştığı bir mücadele alanı olabilir. Ancak, ben biliyorum ki, gerçek güç ve kuvvet, her şeyin sahibi olan Yaratıcı’dadır.

İnsanlar, zaman zaman dayanacakları bir omuz ararlar; ancak ben, kalbimdeki inançla, Allah’ın yardımının her şeyden daha üstün olduğunu kabul ediyorum. Zira O, her an yanımda, her zorlukta destekleyendir. Bu güven, bana cesaret ve kararlılık verir. Zulmün kol gezdiği bu dünyada, ben adaleti tesis etme mücadelesindeyim. Fakat bu mücadelede asıl dayanağım, insanlardan aldığım destek değil, yalnızca Allah’ın rahmetidir.

O’nun lütfu, her türlü engeli aşmamı sağlayacak gücü taşır. İnsanlar, zaman zaman hata edebilir, hayal kırıklıkları yaratabilir; ancak Allah’ın yardımı kesintisizdir. Bunu bilmek, bana huzur ve güven verir. Allah’a olan teslimiyetimle, yolda yürümeye devam edeceğim. Çünkü gerçek zafer, sadece O’nun iradesinde yatar.

Bütün bu düşüncelerle, her zaman Allah’a yöneliyorum. Zira benim için en büyük destek, her an yanımda olan ve beni yüreklendiren O’nun rahmetidir. Hiçbir insan, bu yolda benim için bir kıymet taşımaz. Ancak, Allah’ın lütfu ve yardımı, beni hedefime ulaştıracak olan yegâne güçtür.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hakkın Yolunda Birlik

Andım

Kişiliğim