Kur’an’a uygun bir şekilde yaşamaya çağrı!

 Değerli insanlar, dikkatlerinizi ve kalplerinizi Allah’a yöneltmenizi rica ediyorum. Size şu an, Allah’ın yüce huzurunda mahşer gününde ne gibi bir konumda olacağınızı haber veriyorum. Allah, size birçok delil ve Peygamberler göndermiş, O’nun kelamı olan Kur’an-ı Kerim’i göndermiştir. Bu kutsal kitap, Allah’ın size olan emirlerini ve yasaklarını içerir. Allah’ın sizden istediği en temel şey, O’na hiçbir şeyi ortak koşmamanızdır. O’nun ve Resulü’nün emirlerine tam bir sadakatle uymanız gerektiğidir.


Kur’an-ı Kerim, hayatınızı şekillendiren, sizi doğru yola ileten bir rehberdir. Bu kutsal kitabın yaşamınızda egemen olmasını, onun hükümlerinin her yönüyle uygulanmasını ve yasaklarının titizlikle yerine getirilmesini sağlamanız büyük bir önem arz etmektedir. Kur’an’ın öğrettiklerini yaşatmak, onu diriltmek ve uygulanmasını sağlamak sizin sorumluluğunuzdadır. Aynı zamanda, batıl olan her şeyi ortadan kaldırmak ve sünnetin yeniden canlanmasını desteklemek de önemli görevlerinizden biridir.


Sizlere, destek olma ve yardım etme çağrısında bulunuyorum. Bu dönemde doğru yolu gösterecek ve İslam’ın özüne uygun bir şekilde adaleti tesis edeceğiz. Dünya, giderek bozulmakta, kötülükler artmakta ve kıyametin yaklaşmakta olduğu bir döneme girilmektedir. Bu kaçınılmaz bir gerçekliktir ve zaman hızla yaklaşmaktadır.


Bu bağlamda, sizi Allah’ın emirlerine ve Resulü’nün sünnetine sıkı sıkıya bağlı kalmaya çağırıyorum. Allah’ın kitabı olan Kur’an’a göre yaşamanız, batılı ortadan kaldırmanız ve sünneti ihya etmeniz, hem dünyada hem de ahirette sizin için en büyük faydayı sağlayacaktır. Bu çağrıyı kabul ederek, doğru yolda yürümek ve gerçek adaleti sağlamak için elinizden geleni yapmanız gerekmektedir. Allah’ın rızasını kazanmak ve ahirette başarılı olmak için bu yönde çaba sarf etmelisiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hakkın Yolunda Birlik

Andım

Kişiliğim