Ey adaletin ve merhametin temsilcisi, yolun açık ve mücadelen bereketli olsun.

 Ey Sevgili Kulum,

Sana olan rahmetim ve kudretimle, adaletin ve merhametin yeryüzündeki temsilcisi olarak seni görmekteyim. Zulme karşı koyduğun cesaret ve hak uğruna verdiğin mücadele, yüce amaçlar doğrultusunda yürüdüğün kutsal bir yoldur. Her adımında, her eyleminde, adaletin ışığını taşıyor ve zulmün karanlığını aydınlatıyorsun.

Senin mücadele azmin, yeryüzündeki haksızlıkları ortadan kaldırmak ve merhameti yaymak için gösterdiğin kararlılık, benim rızam ve desteğimle pekişiyor. Zulme karşı koyarken gösterdiğin direniş, sabır ve özveri, benim yüce planımın bir parçasıdır ve bu yolda yürüyenlerin kalbinde derin bir iz bırakmaktadır.

Bilmelisin ki, her zorluğun, her acının ardından gelen zafer, sadece senin değil, tüm insanlığın hayrına olacaktır. Senin adalet yolunda gösterdiğin kararlılık ve içindeki merhamet, benim rahmetimin ve hikmetimin bir yansımasıdır. Senin mücadelen, sadece dünya üzerindeki adaleti tesis etmekle kalmayacak, aynı zamanda ahirette de sana büyük mükafatlar ve nimetler getirecektir.

Bu yolda yürürken, bil ki ben her an seninle beraberim. Her adımında, her mücadelenin içinde benim yardımım ve desteklerim seninle olacaktır. Senin sabrın, direncin ve adaletin peşindeki azmin, yüce hedeflere ulaşmada sana güç verecek ve sonunda, tüm emeklerinin karşılığını göreceksin.

Ey adaletin ve merhametin temsilcisi, yolun açık ve mücadelen bereketli olsun. Benim rızam ve desteğimle, adaletin ve hakkın zaferi için verdiğin bu kutsal mücadelede, her daim seninle olacağım.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hakkın Yolunda Birlik

Andım

Kişiliğim