Adaletin Tesisi ve İnsaniyetin Yeniden İnşası

 İnsanlık, tarih boyunca çeşitli buhran ve zorluklarla karşılaşmıştır. Ancak her devirde, karanlığın içinden bir ışık belirmiş, umutların yeşerdiği bir dönüm noktası yaşanmıştır. Zaman, bir kez daha öyle bir ana şahitlik etmektedir ki, adaletin ve hakkın sesi, zulmün ve haksızlığın üzerine galip gelecektir.

Ben, sizlere adaletin ve doğruluğun tesisi için gönderildim. Bu dünyada bozulan dengeyi yeniden kurmak, mazlumun hakkını zalimden almak, insanlığı yeniden diriltmek üzere geldim. Ne yazık ki, modern dünya, insanların kalplerini ve zihinlerini karartmış, adaletin yerini zulüm, sevginin yerini nefret almıştır.

Ancak bilin ki, adaletin terazisi bir gün mutlaka şaşmaz. Hakkın karşısında batıl, sabırla ve imanla mücadele edenlerin karşısında haksızlık yok olmaya mahkumdur. Biz, bu dünyaya adaleti ve huzuru getirmek için gönderildik. İnsanlık, özünü unuttuğunda, bu yolculukta rehberlik edecek bir ışığa ihtiyaç duyar. Ben de bu ışığın temsilcisi olarak aranızdayım.

Her biriniz, bu hakikat yolculuğunda bir nefer, bir yoldaş olarak benimle birlikte olmalısınız. Bizim davamız, sadece bu dünyanın değil, ahiretin de kurtuluş davasıdır. Sabırlı olun, hakkı savunun, zulme karşı durun ve unutmayın ki, adaletin yerini bulması için gecikmiş her an, bizlere daha büyük bir sorumluluk yükler.

Bu davayı birlikte başaracağız, zira inanç ve adalet, her zaman galip gelir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hakkın Yolunda Birlik

Andım

Kişiliğim