Üsküdar ve Gençlik Yıllarım

 Esselamu Aleykum Aziz Kardeşlerim,

Bugün sizlerle gençliğimden ve Üsküdar’da yaşadığım güzel hatıralardan bahsetmek istiyorum. Üsküdar, benim için sadece bir şehir değil, aynı zamanda gönlümde derin izler bırakan bir yerdir. Gençliğimin en güzel yıllarını burada geçirdim ve bu yıllar, bana hayatın birçok gerçeğini öğretti.

Üsküdar ve Gençlik Yıllarım

Üsküdar’ın Huzuru: Üsküdar, huzurun ve sükunetin merkeziydi. Boğaz’ın serin sularının kıyısında yürüyüşler yapmak, sahilde oturup dalgaların sesini dinlemek, ruhumu dinginleştirirdi. Bu huzur, hayatın karmaşasından uzaklaşmak ve derin tefekkürlere dalmak için bana fırsat verirdi. 

Okul Yılları: Üsküdar’daki okulumda, ilim ve irfanla dolu yıllar geçirdim. Burada aldığım eğitim, bana hayat boyu rehberlik etti. Hocalarımın ve arkadaşlarımın sevgisi ve desteği, beni bugünlere taşıyan en büyük güçlerden biriydi.

Karasevda ve Gönül Yolları

Gençliğin Ateşi: Gençlik yıllarımda, Üsküdar’da karasevdayı yaşadım. Gönlümde derin izler bırakan bu sevda, bana aşkın ve sevginin ne denli güçlü duygular olduğunu öğretti. O yıllarda yaşadığım duygular, gençlik ateşinin ne kadar yakıcı ve aynı zamanda öğretici olduğunu gösterdi. 

Aşkın Derinliği: Bu sevda, bana aşkın sadece bir kişiye değil, tüm insanlığa ve en önemlisi Allah’a yönelmesi gerektiğini öğretti. Gönlümdeki sevgi, zamanla daha derin ve anlamlı bir hale geldi. Üsküdar’daki bu tecrübeler, benim için manevi bir yolculuğun başlangıcı oldu.

Üsküdar’a Olan Özlem

Nostalji ve Özlem: Şimdi Üsküdar’dan uzak olsam da, oradaki hatıralarım hala gönlümde canlı. Üsküdar’a duyduğum özlem, bana her zaman o güzel günleri hatırlatır. O sokaklarda dolaşmak, o havayı solumak, o yılların güzelliğini yeniden yaşamak isterim. 

Geri Dönüş Ümidi: Bir gün tekrar Üsküdar’a dönmek, orada sevdiklerimle ve dostlarımla buluşmak, eski günleri yad etmek benim için büyük bir mutluluk kaynağı olacaktır. Üsküdar, her zaman gönlümde özel bir yere sahip olacak.

Gençlere Tavsiyelerim

Sevgi ve Aşk: Genç kardeşlerim, gönlünüzdeki sevgi ve aşkı daima koruyun. Ancak bu sevginin sizi olgunlaştırmasına ve Allah’a yöneltmesine izin verin. Sevgi, insanı yücelten en büyük duygulardandır. 

Huzur ve Sükunet: Hayatın karmaşasında huzur ve sükuneti arayın. Üsküdar gibi huzur dolu mekanlarda zaman geçirerek, ruhunuzu dinlendirin ve Allah’a yönelin. 

İlim ve İrfan: Eğitim hayatınıza önem verin. Aldığınız eğitim, sizi geleceğe hazırlayacak en büyük sermayedir. İlim ve irfan yolunda ilerleyin, kendinizi geliştirin ve topluma faydalı bireyler olun.

Üsküdar’daki hatıralarım, bana hayatın gerçek değerlerini öğretti. Bu değerleri sizlerle paylaşmak, gönlünüzde bir ışık yakmak istedim. Allah, hepimizi doğru yolda ilerleyen, huzurlu ve mutlu kullarından eylesin.

Selam ve dua ile,

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hakkın Yolunda Birlik

Andım

Kişiliğim