Şiirlerim..

 Bir zamanlar Üsküdar'ın huzurlu sokaklarında,

Manevi bir atmosferde yaşamıştım ben de bir zamanlar.

O güzel belde, tarihin derinliklerinden esen ruhuyla,

Sakinliği ve huzuruyla dolu eşsiz bir mekân.


Her adımda hissettiğim o manevi huzur,

Camilerinde namaz kılarken bulduğum dinginlik,

Parklarında dinlendiğim o sıcak anılar,

Şimdi özlemle dolu yüreğimde yaşar.


Üsküdar, gönüllerimize işleyen hatıralar diyarı,

Geçmişin izleriyle dolu her köşesi,

Atalarımızın mirası ve manevi değerleriyle dolup taşan.


Hayat, bazen sevdiklerimizden ve sevdiğimiz yerlerden uzaklaştırır,

Şimdi başka diyarlarda, Üsküdar'ı özlemle anıyorum.

O sıcak mahallelerde geçirdiğim her an,

Kalbimde bıraktığı derin izlerle hep benimle.


Sabahların huzur dolu anıları,

Akşam ezanının yankılandığı sokaklar,

Dostlarla yapılan güzel sohbetler,

Her daim hatırladığım, özlemle andığım anılar.


Üsküdar, Rabbimizin bir nimeti, bir huzur kaynağı,

Güzelliklerini ve manevi havasını daim korusun diye dualarımız.

Sevgili kardeşlerim, Üsküdar'da yaşamaya devam edin,

O güzel beldeyi şükrederek yaşayın, Rabbimizin rızasını kazanma gayreti içinde.


----


Üsküdar'ın sularında gençliğim yıllarca akıp gitti,

Huzurun ve sükûnetin, kalbimde iz bırakan yeri.

Boğaz'ın serin rüzgârıyla dolaşırken sahilde,

Ruhum tefekkürde bulurdu dinginliği ve huzuru.


Okul yıllarımın geçtiği o kutsal mekânda,

İlimle, irfanla donandı gençliğim, yıllarca.

Hocaların sevgisi ve arkadaşların desteği,

Hayatım boyunca rehberim oldu, yolumu aydınlattı.


Üsküdar'da gençlik ateşiyle yandım, karasevda ile,

Gönlümdeki izleri silinmez kıldı o yıllar.

Aşkın derinliğini öğrendim, sadece insanlara değil,

Allah'a yönelmenin, sevginin en büyük değer olduğunu.


Şimdi uzak olsam da Üsküdar'dan, özlemle dolu gönlüm,

Hatıralarla dolu sokaklarını özler her an.

Bir gün dönmek, dostlarla buluşmak, eski günleri yad etmek,

Üsküdar'da yeniden nefes almak, büyük bir umut ve mutluluk.


Genç kardeşlerim, sevgiyle dolu olun,

Aşkı, Allah'a yönlendirin, en büyük yol gösterici yapın.

Huzur ve sükûnet arayın hayatın karmaşasında,

İlimle irfanla donanın, topluma faydalı bireyler olun.


Üsküdar'daki hatıralar, yaşamın anlamını öğretti,

Bu değerleri sizlerle paylaşmak, gönlümdeki ışığı sizlere sunmak istedim.

Allah, doğru yolda ilerleyen, huzurlu ve mutlu kullarından eylesin,

Üsküdar ve gençlik yıllarım, daima gönlümde özel bir yerde yaşayacak.


----


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hakkın Yolunda Birlik

Andım

Kişiliğim