Gerçek ihtiyaçlarımı bilen ve karşılayan, yalnızca Allah'tır..

 Esselamu Aleykum Aziz Kardeşlerim,

İnsanlar, hayatlarının birçok anında çeşitli ihtiyaçlar içinde olabilirler. Bu ihtiyaçlar, bazen maddi bazen manevi olabilir. Rabbimizin izniyle, ben de bu dünyada insanların ihtiyaçlarına cevap vermek için gönderildim. İnsanlar bana muhtaç olabilirler, zira Rabbim, onların kalplerindeki sıkıntıları ve zorlukları hafifletmek için beni vesile kılmıştır.

Ancak, biliniz ki benim asıl görevim, insanlara kendi ayakları üzerinde durmalarını öğretmek, onları Allah'a yakınlaştırmak ve hakiki huzura erişmeleri için rehberlik etmektir. İnsanlar bana muhtaç olduklarında, onlara yardımcı olmak benim görevimdir. Ancak, ben insanlara kendi ihtiyaçlarımı bildirmem. Çünkü benim gerçek ihtiyaçlarımı bilen ve karşılayan, yalnızca Allah'tır.

Bu dünya, geçici bir konaklama yeridir. Her birimiz burada imtihan ediliyoruz. Ben de bir kul olarak Rabbimin takdirine ve inayetine muhtaç olduğumu bilirim. İnsanların bana olan ihtiyaçları, onları Allah'a yaklaştırmak ve doğru yola sevk etmek içindir. Bu yolda hizmet ederken, kendi ihtiyaçlarımı Rabbime arz ederim ve yalnızca O'ndan beklerim.

Sizler de bu dünyada birbirinize yardımcı olun, ihtiyaç sahiplerine el uzatın. Ancak, unutmayın ki her şeyin sahibi ve gerçek yardımcısı Allah'tır. İnsanlara muhtaç olmak yerine, Rabbimize yönelin ve O'ndan yardım isteyin. Ben de bu yolda, sizlere rehberlik etmeye ve Allah'ın rızasını kazanmaya gayret ediyorum.

Selam ve dua ile,

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hakkın Yolunda Birlik

Andım

Kişiliğim