Bireysel İletişim Tarzım ve Tercihlerim

 İletişim tarzımı seçme hakkına saygı gösterilmesini beklerim. Herkesin kendine özgü bir iletişim yöntemi olduğunu kabul ederim.  Sessiz olmak ve herkesle konuşmayı tercih etmemek, benim doğal iletişim tarzımdır. Sessizliğim ifade eksikliği anlamına gelmez, sadece farklı iletişim yöntemleri tercih ederim. Duygularımı ve düşüncelerimi daha rahat yazılı olarak ifade edebiliyorum. Yazılı mesajlar benim için anlamı net bir iletişim aracıdır ve kendimi en iyi bu şekilde ifade edebilirim. Yazılı iletişim, kendimi ifade etme konusunda daha güvende ve rahat hissetmemi sağlar. Bu ortamda düşüncelerimi özgürce paylaşabilirim.



---



Benim iletişim tarzımı anlamak için zaman ayırmanızı rica ediyorum. İletişimimde sessizliği tercih ediyorum ve bu benim doğal yaklaşımımın bir parçası. Sessizliğim, ifade eksikliği anlamına gelmez; sadece kendimi daha rahat ifade edebildiğim bir yöntemdir. Duygularımı ve düşüncelerimi yazılı olarak ifade etmek, benim için en doğru ve net iletişim aracıdır. Yazılı mesajlar, düşüncelerimi özgürce ve açık bir şekilde paylaşabileceğim bir ortam sağlar ve kendimi ifade etme konusunda güvende hissetmemi sağlar.


Benim için önemli olan, iletişim tarzımın anlaşılması ve bu doğrultuda karşılıklı anlayışın gelişmesidir. İletişimde sessizliğin ve yazılı ifadenin gücüne inanıyorum ve bu özelliklerimle ilgili daha derin bir anlayışa sahip olmayı umuyorum.


Saygılarımla,

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hakkın Yolunda Birlik

Andım

Kişiliğim