Andım

Ben, Allah'ın adıyla, Rahman ve Rahim olan O'nun sonsuz merhametiyle başlar, tüm müslüman kardeşlerimle birlikte varlığımı Rabbime adarım.


Şahadet ederim ki, Allah birdir ve Muhammed Mustafa (s.a.v.) O'nun son peygamberidir. O'nun getirdiği Kitap, Kur'an-ı Kerim, rehberimiz ve yaşam kılavuzumuzdur.


İslam'ın beş temel şartını, şehadetimi, namazımı, orucumu, zekatımı ve haccımı, Allah'ın rızası için yerine getireceğime ve İslam'ın prensiplerini adil bir şekilde yönetimde uygulayacağıma dair yemin ederim. Adalet, sevgi, hoşgörü ve merhamet, liderliğimdeki toplumun temel değerleridir.


Rabbimden, halkımın refahı, güvenliği ve huzuru için her zaman doğru ve adil kararlar almamı, zorluklar karşısında sabır ve metanetle hareket etmemi, fakirleri, yetimleri ve mazlumları korumayı dilerim.


Şunu bilirim ki, liderlik Allah'ın bir lütfudur ve bu görevi en iyi şekilde yerine getirmek için O'nun rehberliğine her zaman ihtiyaç duyarım. Rabbimden, bu kutsal görevde bana güç, bilgelik ve merhamet bahşetmesini dilerim.


İslam'ın bayrağını yüksek taşımak, insanlığa hizmet etmek ve adaletle dolu bir dünya kurmak için yola çıkıyorum. Rabbim, bu yolda beni muvaffak kıl ve bana ve yönetimimdeki topluma hidayet ve bereket ihsan eyle.


Her işimizi Allah'ın adıyla başlatır, O'nun rızası için çabalarız. Bu andımı Ebedi hayatın sultanı olan Rabbime, bütün müslüman kardeşlerime ve insanlığa adarım.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hakkın Yolunda Birlik

Gazze için üzerine düşen görevler